Yapay Zeka (YZ), verileri yorumlayabilme, analiz edebilme ve bu analizler doğrultusunda kararlar alıp eyleme geçebilme yeteneğine sahiptir. Bu özellikleri, YZ'nın e-ticaret alanında kullanılmasını mümkün kılar. E-ticaret işletmenizin işleyişini değiştirmek için YZ'nın hızını, basitliğini ve sorunsuzluğunu kullanabilirsiniz.
Fiyatlandırma Optimizasyonu
E-ticaret işletmesi yönetmek, özellikle yeni başlıyorsanız ve kurulmuş bir pazarınız veya ürününüz yoksa, ürünlerinizi fiyatlandırmak en zor görevlerden biri olabilir.
YZ algoritmaları, ürünlerinizi dinamik olarak fiyatlandırmak için birkaç faktörü analiz eder. Bu faktörler arasında rakiplerinizin fiyatları, stok seviyeleriniz ve mevcut talep bulunur. YZ dinamik fiyatlandırma, mevcut piyasa faktörlerine göre fiyatları gerçek zamanlı olarak ayarlamayı içerir. Talep düşükse ve stok yüksekse, fiyatlar düşebilir; tersi ise, karlarınızla birlikte artar.
Yazının devamı: https://www.sosyalmedyaloji.com/e-ticarette-yapay-zeka-nasil-kullanilir/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder